Wednesday, January 12, 2011

Jawatan Pegawai 5S



Saya sempat ke 'Education Fair' di KLCC hujung minggu lepas. Berduyun-duyun pengunjung yang datang ingin mendapatkan maklumat mengenai peluang melanjutkan pelajaran ke tahap lebih tinggi. Saya sebenarnya ingin tahu kat mana boleh saya belajar tentang urutan badan untuk kesihatan. Kot-kot adalah tempat boleh buat diploma refleksologi ke atau shiatsu!. Memang tak terfikir pun nak dapatkan maklumat tempat untuk belajar ke tahap diploma atau sijil 5S kerana memang dah tahu di Malaysia lum ada.

Saya terjumpa satu booth Doctor Job. Di sini saya dimaklumkan tentang kursus yang saya minat itu. Katanya saya boleh belajar urutan melalui kursus physioterapi dan juga kursus terbaru dari IMU iaitu Degree in Chinese Herbs dan Acupuncture.

No comments:

Post a Comment